piątek, 8 maja 2015

Haul kwietniowo- majowy

Cześć :) Jednak udało mi się zebrać do tego posta wcześniej niż zapowiadałam. Z góry zaznaczam, że trochę tego jest. Ale przecież zachcianki są po to, aby je spełniać, czyż nie? Jeśli jesteście ciekawe na co sobie pozwoliłam na przełomie kwietnia i maja- zapraszam do dalszej części moich wypocin.


Obok promocji w Rossmannie nie mogłam przejść obojętnie. Podczas tygodnia twarzy nie odwiedziłam drogerii, za to podczas  oczu zaszalałam. Kupiłam trzy eyelinery na zapas oraz 7 mascar. Dużo? Owszem. Żadnego tuszu nie otwierałam (chyba, że ktoś to zrobił przede mną...) więc poczekają spokojnie na swoją kolej. Zawsze robię większe zapasy podczas tego typu promocji. Za całość zapłaciłam niecałe 60 zł.


Podczas pierwszego dnia ust skusiłam się na dwie pomadki Wibo Glossy Temptation w odcieniach 3 i 6. Spontanicznie wrzuciłam do koszyka również preparat Sally Hansen do skórek. Poleciła mi go kochana Ania i nie żałuję, że dałam się skusić. Mam żel do skórek Wibo i myślałam, że on jest dobry, ale SH przy nim to mistrz.



Dorzuciłam jeszcze do koszyka pomadkę BabyLips od Maybelline oraz jagodowe masełko Nivea. Jestem zaskoczona, ponieważ w innym Rossmannie pani mi powiedziała, że produkty pielęgnacyjne nie są objęte promocją. A w innych dwóch, że są. Ciekawa jestem jak było u Was. Koniec końców zapłaciłam prawię połowę mniej :)


W drogerii Laboo nie mogłam przejść obojętnie obok Kallosa Aloe. Dorzuciłam jeszcze odżywkę Biały Jeleń, płyn do higieny intymnej oraz szampon przeciwłupieżowy Radical. Ostatnio pojawił się na moim skalpie łupież i winowajcą chyba jest masażer. Odstawiłam, stosuję szampon i jest lepiej.


Wreszcie dojrzałam do zakupu szamponu Equilibry oraz żelu aloesowego GorVita. A to wszystko dzięki Adze. Zamówienie zrobiłam na stronie doz.pl i na pewno zamówię tam jeszcze raz. Nie wiedziałam, że to tak działa. W ciągu kilkunastu godzin od zamówienia odebrałam produkty z apteki. 


W drogerii Laboo skusiłam się również na odżywkę do paznokci Golden Rose Black Diamond. Czytałam o niej wiele dobrego, a że nie zawiera formaldehydu, musiałam ją mieć. 


Moją największą spełnioną zachcianką jest zestaw do manicure hybrydowego. Pierwsze hybrydy już zrobiłam. Niestety, czytałam, że u wielu osób nie sprawdziły się lakiery Em Nail, ciężko się je zmywało itd. Ubolewam nad tym. Szczególnie dlatego, że są w miarę tanie. Semilaczki swoje kosztują... Jednak jedna z Instagramowiczek poleciła mi lakiery Cosmetics Zone, które są tańsze i równie dobre jak Semilac. Więc za miesiąc zaopatrzę się na pewno w kilka kolorów. Aczkolwiek mam nadzieję, że u mnie sprawdzą się te lakiery, które były w zestawie.


Zamówiłam również trzy Semilaczki w odcieniach widocznych na zdjęciu. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia więc musiały być moje. Jutro będę testować na mamie. Zdecydowałam się też na próbki minerałów od Annabelle Minerals. Po pierwszych użyciach jestem oczarowana i prawdopodobnie niedługo kupię pełnowymiarowe opakowanie. Krówkę i krem dostałam w gratisie. Niestety, nie jestem w 100% zadowolona z zakupów jeśli chodzi o realizację. Wprowadzanie klienta w błąd nie jest na miejscu. Odniosłam wrażenie, że skoro wysyłka była za free, to nie musieli się spieszyć...



Ostatnie już zakupy to krem Ziaja 25+, który już miałam okazję używać, jednak dobiłam niedawno dna. Będzie idealny pod makijaż, Alantan Dermoline również zdenkowałam. Próbki dostałam od przemiłej pani ze stoiska formowego Ziaja. Płyn Facelle wrzuciłam do koszyka ze względu na magiczną metkę CnD. Ta wersja chyba zostaje wycofywana... 

Gratuluję wytrwałym, którzy dobrnęli do końca postu. Zapasy uzupełniłam na długi, długi czas. :)

60 komentarzy:

  1. Ala masz zapas tuszy :) Nic tylko się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusze do rzęs górą, u mnie to też podstawowy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich nigdy zbyt wiele :) Szybko się u mnie kończą.

      Usuń
  3. Krem 25+ uuuuuuuuwielbiam :D
    a z tuszami to poszalałaś :D ja kupiłam jeden i jeden eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go bardzo lubię. Na lato jak znalazł :)

      Usuń
    2. dokładnie! chociaż ja go pokochałam chyba zimą :D

      Usuń
  4. Ja poluję na pomadki Wibo, jednak ciężko dostać jakąś w dobrym stanie. Wszystkie widać, że używane i w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście trafiłam na nietknięte egzemplarze. Ludzie są bezmyślni. Dziś widziałam jak 1. dwie dziewczyny otwierały wszystkie lakiery do paznokci, jakby kolor w buteleczce różnił się od tego, który widać przez szkło. 2. dwie babki otwierały tusze L'Oreala. A później kupi się drogi tusz, który wyschnie za dwa tygodnie ;/

      Usuń
  5. Wow sporo tego , ja narazie staram się nie kupować nowych kosmetyków bo później nie nadążam z ich zużyciem przed datą ważności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie miałam braki w tuszach. Kosmetyki do włosów sukcesywnie zużywam :)

      Usuń
  6. Ooo Semilaki <3 ile cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały na paznokciach :)

      Usuń
  7. Nie wiedziałam, że pomadki ochronne i balsamy też są przecenione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, dlatego przy kasie zasięgnęłam porady :)

      Usuń
  8. Sporo tego, miłego używania :) z tuszami faktycznie poszalałaś, widzę, że moje ulubione z Eveline też kupiłaś :) lubię ten żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą się dobrze sprawować :)
      Które są Twoje ulubione? Do jakich zadań stosujesz żel?

      Usuń
  9. Widzę mój ulubiony Lovely Curling Pump Up Mascara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się umiarkowanie, miewałam lepsze. Ale może jeszcze znajdę na niego jakiś sposób :)

      Usuń
  10. też chciałam kupić ten preparat do skórek SH, ale niestety w dwóch rossmannach już go nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w pierwszy dzień i wzięłam ostatni. Dziś widziałam, że bardzo szybko zeszły odżywki Eveline i właśnie preparaty SH.

      Usuń
  11. O jejkuu ileż wspaniałości :) eyelinery które kupiłaś miałam i sprawdziły sie u mnie wzorowo :) Semilacki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że się sprawdzają. Ja nie szukam nawet innego w tej kategorii, ten jest moim KWC.

      Usuń
  12. Ja właśnie zastanawiałam się nad pomadkami pielęgnacyjnymi, ale w moim Rossmannie nie widziałam czytnika i nie mogłam sprawdzić ceny, czy też jest na nie obniżka. Rok temu kupiłam właśnie pomadkę z Nivei taniej przy okazji -49% na kolorówkę. Jutro przejadę się chyba jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna ale wydaje mi się, że rabatu na czytnikach nie pokazuje, tylko jest dopiero naliczany przy kasie. Ale ręki nie dam sobie uciąć. I musisz zapytać czy promocja obejmuje również pomadki, bo tak jak napisałam, w jednym Rossmannie pani powiedziała, że nie. A w dwóch innych owszem :)

      Usuń
  13. Ale zaszalałaś nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz nie zawsze, dwa nie często, trzy nie reguła... :D

      Usuń
  14. Swietne zakupy ;) czekam juz na pierwszy hybrydowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się, gdy zdejmę. Jestem bardzo ciekawa ile wytrzymają :)

      Usuń
  15. Widzę że eyeliner z Wibo Tobie również się świetnie sprawdza? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tylko jego od kilku lat :) Ideał.

      Usuń
  16. Trochę tego uzbierałaś. Ja ostatnio szczególnie nie szalała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio miałam zastój więc musiałam nadrobić :)

      Usuń
  17. a ja oprócz zapasów korektorów na promocjach rosmannowskich nie kupiłam nic więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakupy ;) Jestem ciekawa tej odżywki z golden rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, gdy zrobię przerwę po hybrydach. Czy wzmocni paznokcie :)

      Usuń
  19. Widzę, że zakupy spore :) Ale z niektórych promocji to aż żal nie skorzystać :)
    Podkład Annabelle bardzo lubię, nawet aktualnie go używam, wersji matującej w odcieniu Golden Fairest :)
    Ten aloesowy szampon z Equilibry to mój hit, nie wiem jak on to robi, ale powstrzymuje u mnie wypadanie włosów - kiedy tylko zauważam że leci ich więcej to zaczynam używać tego szamponu i wszystko wraca do normy :)
    Te czarne eyelinery to z Wibo? Dobre są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio zmagam się z wypadaniem więc może i mi pomoże Equilibra :)
      Ja używam tych eyelinerów od kilku lat i wg mnie nie mają sobie równych. Nie wiem jak ma się to do tych w słoiczkach, ale używałam innych i ten jest najlepszy. Polecam wypróbować :)

      Usuń
    2. W takim razie skuszę się na zakup jak wykończę mój eyeliner z Eveline :)

      Usuń
  20. Ja chcę zobaczyć pomalowane pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na insta :) Post zrobię, gdy zdejmę- chcę Wam dać znać ile wytrzymały.

      Usuń
  21. Chyba też powinnam cyknąć posta o Rossmanowskich szaleństwach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Istne szaleństwo :D ale czasem można ! Ja jutro idę polować na pomadki i chyba kupie top od Sally ; p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. solidnie poszalałaś, a już szczególnie z tuszami:)

    OdpowiedzUsuń
  24. 7 tuszy?Wow, jesteś hardcorem 3:)

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurcze nie pomyślałam że pielegnacyjne szminki do ust mogą byc objęte promocją , będę musiała iść do rossmanna kolejny raz :) pokaźne zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zapasy! :D Mnie dopadł szał lakierowy :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  27. ile tuszy! zaszalałas :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale dużo tuszy :) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  29. Rany, tyle tuszy. Ja bym je pewnie ze dwa lata używała. U mnie na szczęście pomadki ochronne były objęte promocją, bo nie zapytałam wcześniej tylko od razu do kasy z nią poszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kuurde miałam te masełka do ust w koszyku i z nich zrezygnowałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapas tuszy faktycznie na rok ! ;d też kupiłam dzisiaj ten preparat do skórek :) kurde, że też nie pomyślałam żeby spytać czy pielęgnacyjne do ust też obejmuje ta promocja ;/ a te konkretne masełko mam w domu i bardzo lubię :)
    Poszalałaś z zakupami ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej! to ja dzisiaj jeszcze lecę do Rossmanna przed pracą po to masełko z Nivei i różowy Carmex :) myślałam, że one nie wchodzą w promocję :) cieszę się jupi :) a co do tuszy to fajnie mieć tyle naraz zwłaszcza w takiej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. sporo tego :)
    zapas tuszy masz na dłuuugi czas :) oby tylko nie okaząło się, że wcześniej były w rączkach jakiegoś macanta.... ja troszkę żałuję, że nie kupiłam nic pielęgnacyjnego do ust w Rossie... ale jeszcze może uda mi się to dziś nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)