środa, 23 lipca 2014

Środa dla włosów

Hej :* Był czwartek dla włosów, dziś pora na środowe spa. W tamtym tygodniu zapomniałam udokumentować dnia dla włosów, ale zapewniam, że był, chyba też w środę.

Dziś, a właściwie wczoraj, postanowiłam troszkę poeksperymentować. Zrobiłam mieszankę wybuchową- 3 łyżki olejku BD, 4 łyżki masła do ciała Isana oraz łyżeczkę nafty. Tak przygotowaną miksturę dokładnie wymieszałam i wstrząsnęłam w słoiczku po farbie do włosów i nałożyłam ją na włosy. Trzymałam ją całą noc. Rano zmyłam szamponem Bambino- dla pewności umyłam je dwa razy. Po umyciu, nałożyłam na 30 minut maskę Alterry Granat & Aloes- którą zapomniałam umieścić na zdjęciu. Po tym czasie zmyłam ją chłodną wodą. Rozczesałam przy użyciu Tangle Teezer oraz spryskałam włosy moim ulubionym wspomagaczem Gliss Kur. W końcówki wmasowałam odrobinę parafiny.




Po wysuszeniu otrzymałam taki oto efekt. Gładkie, sypkie i lśniące włosy :) "Miotełki", które odstają, to zasługa wiatru, zdjęcie robiłam przy oknie. Chyba będę częściej eksperymentować, bo jak widać, moje włosy nie mają nic przeciwko :)




Pozdrawiam serdecznie :*

52 komentarze:

  1. O, muszę wypróbować połączenie oleju z kremem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej bym się nie odważyła na balsam do ciała na włosach, no ale Twoje włosy widać przepadają za tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej próbowałam z lotionem do rąk Isany. Odczucia są lepsze niż przy olejowaniu- balsam zasycha i nie czuję tej tłustości jak przy olejach.

      Usuń
  3. Bardzo ładne masz włosy :). Ja nie eksperymentuję, rzadko mam czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja ostatnio mam aż za dużo czasu ;/

      Usuń
  4. Cudowny efekt udało ci się osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam Gliss Kur`a miałam ich mnóstwo :P Naftę używam do dziś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak już pisałam na instagramie masz bardzo ładne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zadbane włosy :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wczoraj eksperymentowałam na włosach :) Muszę jeszcze ten krem do ciała wypróbować na włosy :) Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  9. Fajny efekt :) Masz śliczne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i długie włosy :) Wyglądają na bardzo zdrowe. Ja wczoraj olejowałam, efekt także mnie zadowala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale one sprawiają tylko takie wrażenie. Nie jest wcale tak kolorowo,jak przyjrzę im się bliżej :)

      Usuń
  11. Znowu się zgrałam razem z Tobą i też dzisiaj miałam środę dla włosów ;) Muszę wypróbować taki sposób jak Ty, brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam czasu w niedziele ;P
      Czekam na post o Twoich eksperymentach :)

      Usuń
  12. mam te masło z Isany, muszę wypróbować go na włosy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. no ślicznie lśnią Ci te włoski! :) ja po uczuleniu na razie nie eksperymentuję, ale jak tylko odzyska moja skóra głowy formę, to może wezmę z Ciebie przykład :) buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy wyglądają pięknie ;) Maski Alterry z granatem sama często używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne masz włosy :) oj chyba i ja wypróbuję takiego połączenia, zobaczymy jak się sprawdzi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbujesz na własną odpowiedzialność, haha :D
      Dzięki :*

      Usuń
  16. Szalona jesteś - balsam na włosy ? :D heheh
    JA to tak nie eksperymentuje ;D W ogóle niezbyt dużo robię dla moich włosów - ale nie są złe na mnei za to ;D od czasu do czasu olejek im zaserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, czasem mi dobija :D
      Ciesz się, że Twoje włosy nie są problematyczne... :)

      Usuń
  17. Piękne masz włosy, widać, że bardzo o nie dbasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne włosy :) tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszalałaś z mieszanką:) włoski masz cudowne,czyli eksperyment wyszedł pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. też myślę o tym, aby w jeden dzień tygodnia wyjątkowo zadbać o włosy :) może wypróbuję tą Twoją miksturę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze wypróbować to masło z Isany na włosy. Twoje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno tu nie byłam i wiesz co ?? Mam w cholerę do nadrobienia !!! Piękne włosy, piękny kolor i świetna długość !!!<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)