niedziela, 9 listopada 2014

Dove Advanced Hair Series- zapowiedź testów

Cześć :) Jak Wam mija długi weekend? Zaplanowałyście coś szczególnego? Ja spędzam go z moim K. i oddajemy się błogiemu lenistwu :) W przerwie leniuchowania postanowiłam podzielić się z Wami radosną nowiną, a mianowicie- zostałam wybrana na Wizażu do przetestowania nowej serii kosmetyków: Dove Advanced Hair Series. Z ankiety, jaką wypełniłam, dobrano dla mnie wariant Pure Care Dry Oil, w skład której wchodzi olejek do włosów, szampon oraz odżywka.


Linia oparta jest na zawartości olejków, mam więc nadzieję, że moje włosy będą zadowolone.
Przyznajcie same- opakowania wizualnie prezentują się niesamowicie, warto taki zestaw zafundować komuś na prezent, gdy tylko pojawi się na drogeryjnych półkach :) Na efekcie wizualnym zakończę moje rozważania, gdyż jeszcze nie używałam tego zestawu.

Udało się Wam zakwalifikować do testu?
Miłego odpoczynku, buziaki :*:*

29 komentarzy:

  1. gratuluję :) ciekawie się zapowiadają :) czekam na recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem działania tego olejku: ) koniecznie daj znać jak sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, opakowania przyciągają uwagę, są dobrze wykonane.
    Jestem ciekawa jak kosmetyki będą się sprawowały ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, udanego testowania i koniecznie daj znać, jak się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! Niestety, ja nie mam długiego weekendu i jutro ide do pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę - ja się nie załapałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! czekam na recenzję olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :)

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję, nie ukrywam, iż jestem jej naprawdę ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam wygląd opakowań przyciąga! ;) Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też startowałam ale się nie zakwalifikowałam niestety :( miłych testów Kochana i czekam na recenzje : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kusz mnie te produkty, lecz czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem jak się sprawdzi ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zakwalifikowania się do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta seria wyglada bardzo elegancko, a odzywke sama mam zamiar wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, gratuluję. Ja testuję, ale inną serię też z Wizażu - dove oxygen

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuuluje kochanaa! :* oby sie wszystko dobrze u Ciebie spisało!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie udzielam się na wizażu, więc się nie udało ;) Ale Tobie gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i czekam na pozytywne recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie:) Czekam na recenzję olejku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow!Ja nawet o tym nie słyszałam.Zatem czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :) szkoda że ja do Dove podchodzę z ogromnym dystansem... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)