niedziela, 1 czerwca 2014

Under 20 multifunkcyjny antybakteryjny krem BB & Eveline Aqua Platinum

Na wstępie, chciałam życzyć wszystkim- tym małym, a także tym dużym dzieciom wszystkiego co najlepsze z okazji dzisiejszego dnia. :) W końcu każdy z nas ma w sobie coś z dziecka :) Oraz serdecznie Wam podziękować- wczoraj stuknęło mi 3000 wyświetleń. To jest naprawdę bardzo miłe i daje dużo siły do pisania. Dziękuję również za mnóstwo komentarzy- cieszę się jak dziecko, że ktoś czyta moje wypociny, to niezwykła motywacja. :)

 Mam dzisiaj dla Was recenzję kremu BB, który pokochałam od pierwszej aplikacji, a także kilka spostrzeżeń na temat pomadki wspomnianej w tytule postu.




Co pisze producent?



Skład- dla wtajemniczonych ;)


Opakowanie: Krem zapakowany jest w kartonowe pudełeczko, wygląd miły dla oka.

Konsystencja:



 Po roztarciu:


Pojemność/ cena: 75ml/ ok. 13zł
Dostępność: Wiele marketów, Rossmann, ostatnio widziałam go też w Biedronce

Moja opinia

To mój drugi z drogeryjnych BB. Pierwszy- Eveline, okazał się totalnym niewypałem. Jako, że moja cera obfituje w przebarwienia i czerwone plamy, zawsze używałam mocno kryjących podkładów. Idzie lato i postanowiłam zaopatrzyć się w coś lżejszego. Czytałam wiele opinii na temat tego kremu i skusiłam się. Czy żałuję? NIE :) Oczekiwałam od tego kremu wyrównania kolorytu skóry oraz zakrycia przebarwień i nie zawiodłam się. Użyłam go kilka razy, nie spowodował nieproszonych gości na mojej twarzy, wiec uważam, że tak już pozostanie- w końcu to krem przeznaczony do cery trądzikowej. Co do obietnic producenta, nie zgadzam się tylko z kwestią matu- mam tłustą cerę, ale myślę, że nawet osoby o cerze suchej potrzebowałyby zmatowienia pudrem. Nie wiem kiedy go zużyję, do pokrycia całej twarzy wystarczy naprawdę niewielka ilość kremu. Wczoraj, przy wysokiej temperaturze, musiałam go zmatowić 2 razy w ciągu dnia, ale nie uważam tego za mankament produktu, gdyż ze standardowym podkładem również musiałabym tak postąpić.Polubiłam się z tym produktem mimo, iż Under 20 już nie jestem ;) Jeżeli szukacie lekkiego podkładu na lato- polecam Wam właśnie ten BB.

Podsumowując:

+dość dobrze zakrywa niedoskonałości
+nawilża
+nie powoduje wysypu niespodzianek
+nie zapycha
+wydajność i pojemność
+cena i dostępność
+wyrównuje koloryt
+zapach

-nie matuje
-trochę się ściera

Moja ocena:  4+/5


Do mojego koszyka wpadła również pomadka Eveline Aqua Platinum, co mogłyście zauważyć w poprzednim poście.



Bardzo się polubiłyśmy. Jej nudziakowy kolor przypadł mi go gustu. Przyczepię się tylko do tego, że lekko podkreśla suche skórki i nie dogaduje się z uprzednio kładzioną pomadką ochronną. Ale kolor rekompensuje mi ten minus. :)


Życzę Wam pokładów energii na nadchodzący tydzień,
buziaki, Iz.  :*

34 komentarze:

  1. Szkoda że nie matuje bo właśnie tego mi teraz trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem, ale moją cerę mało który podkład matuje ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wyświetleń :) Na Twojej dłoni krem wygląda dość jasno- ja jestem bardzo bladym bladziochem, ciekawe czy i u mnie by się sprawdził?
    Szminka ma przepiękny odcień :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest jaśniutki. Też jestem takim bladziochem więc myślę, że dla Ciebie też byłby ok :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten krem BB, mimo że właśnie nie matuje :) Za to ten kolorek jest dla mnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bardzo serdecznie Ci gratulujemy, jesteś zwyciężczynią konkursu na naszym blogu.
    Zajrzyj http://princessoffashion1.blogspot.com/, aby dowiedzieć się więcej.
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail już wysłany, dziękuję bardzo raz jeszcze :)

      Usuń
  5. Krem6 nie znqm, ale ciesze sie , ze u Ciebie sie sprawdzil :) natomiast pomadka fajnie sie prezentuje, szkoda tylko ze wysusza, bo sa, odcien nude piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ustach wygląda pięknie ta pomadka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  7. Nie używam kremów BB ale ten mnie zaciekawił.
    Szkoda tylko, że nie matuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy trochę pudru i jest ok :)

      Usuń
  8. nie lubię ani kremów bb ani under 20...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy woli co innego :) Też nie byłam przekonana, ale zmieniłam zdanie ;)

      Usuń
  9. Słyszałam,że ten kremik jest fajny. Ja ma ochotę na koreański krem BB :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poczytać o nim :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. U mnie niestety ten krem BB ciemniał na twarzy ... buu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. BB mnie zaciekawił, chociaż skoro nie matuje to jestem tak na dwa razy... Ale za to pomadka wygląda bardzo zachęcająco, piękny nudziakowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preferuję właśnie takie odcienie, nie lubię takich mocnych kolorów :)

      Usuń
  12. Pomadka wygląda uroczo, w sumie taki kremik by się przydał na lato żeby tylko wyrównał koloryt skóry. Gratuluje takiej oglądalności bloga !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, iż wyrównuje :) Dzięki :))

      Usuń
  13. BBik już raczej nie dla mnie ;)
    Ale widzę, ze zły nie jest.
    Pomadka dosyć jasna, ale fajny z niej nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny fajny :) Mam też nudziaka z Avonu, ale jest zupełnie nie dla mnie ;/

      Usuń
  14. pomadka z Eveline bardzo fajna, lubię takie nudziaki :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie zazwyczaj każdy BB jest za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest naprawdę jaśniutki :) W pewnym momencie miałam wręcz wrażenie, że jest za jasny, ale wrażenie szybko minęło. A jestem mega bladziochem.

      Usuń
  16. Fajnie wiedzieć ze sie u ciebie sprawdził, moze sama sie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zachwalałam BB od Sory'a, ale moje skórze chyba się 'przejadł' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie z podkładem z Essence. ;)

      Usuń
  18. Dla mnie ten krem bb to totalnie niewypał :c
    W mieszance on + trochę podkładu jest ok ;) ale nie kupię go ponownie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)