czwartek, 22 maja 2014

TAG: Ile warta jest twoja twarz?

Witam Was w ten jakże upalny dzień :)  Jako, że dopiero zadomawiam się w Blogosferze, chciałam odpowiedzieć na tytułowy tag- podobno nie należy do najnowszych, ale uważam, że jest jednym z ciekawszych. Kosmetyki, których używam do codziennego makijażu nie są z najwyższej półki, ale nie mam z tego powodu jakichś kompleksów i uważam, że tanie często oznacza dobre. Owszem, mam w swoim arsenale kilka perełek, ale to są prezenty lub zakupy, gdy miałam nagłe przypływy gotówki. :) A oto główni bohaterowie dzisiejszego postu.


1. Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej odcień 150 Buff- świetny podkład kryjący, jednak żałuję, że zapycha oraz nie matuje. Ale nie można mieć wszystkiego.   ok. 33zł.
2. Bell Perfect Skin podkład długotrwale matujący odcień 10 porcelain- używam na zmianę z Revlonem, dobre krycie i mat. ok. 15zł- kupiłam go w promocji, bez kosztuje około 22zł.
3. Dermacol odcień 208- używam jako korektor niedoskonałości, przebarwień i wyprysków. Zakryje wszystko :)  ok. 15zł
4. Paletka cieni Lovely Nude Make Up Kit- tej paletki nie muszę nikomu przedstawiać. ok. 11zł
5. Eyeliner Wibo czarny- nie wyobrażam sobie makijażu oczu bez niego. Jest niezastąpiony.  ok 7zł
6. Eveline Volume Celebrities- mam kilka tuszy w zapasie, najczęściej używam go w ostatnim czasie. Daje zadowalający efekt, ale nie jest to mój ideał.  ok. 8zł- bez promocji jest to cena ok. 16zł.
7. Baza pod cienie Kobo- to moja pierwsza baza i żałuję, że tyle czasu zmagałam się z nietrwałością cieni. ok. 9zł- bez promocji ok. 17zł
8. Kredka do oczu Pierre Rene biała- sprawia, że spojrzenie nabiera świeżości. ok. 10zł
9. Pomadka Wibo Elixir- pisałam już o niej, ok. 3,50zł- bez promocji ok. 7
10. Róż Bourjous odcień 33 lilas d'or- on chyba nigdy się nie skończy... Dostałam go `w spadku`. Raczej nie kupiłabym go, gdyż cena ok. 40zł nie przemawia, ale z drugiej strony- w taką wydajność warto zainwestować.
11. Rozświetlacz Ladycode by Bell- polubiłam go za delikatny efekt jaki uzyskuję nim.  ok. 12zł

Podsumowując........

....... moja twarz warta jest ok. 165zł. Jestem zaskoczona taką `ceną`. Aż bałabym się podliczyć wszystkie egzemplarze. Lecz gdybym kupiła te rzeczy po regularnej cenie, wynik byłby o wiele większy. 


Życzę miłego weekendu, buziaki. ;)

12 komentarzy:

  1. Ja nie robiłam jeszcze tego TAG-u, ale w sumie ciekawa jestem ile warta jest moja twarz ;)
    z tych wszystkich widocznych na zdjęciu kosmetyków mam/miałam Revlona, pomadkę eliksir no i paletkę cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka Lovely bardzo mi się podoba :). Tag również świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robiłam tego tagu i w sumie nigdy nie robiłam takiego podsumowania cen kosmetyków, których codziennie używam do makijażu :)
    podkład z Bell Perfect Skin używałam kiedyś. Byłam z niego bardzo zadowolona, zarówno z krycia jak i z matu ale niestety, strasznie podrażniał mi oczy.... musiałam z niego zrezygnować..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam tego TAGu, bo aż boję się pomyśleć ile by wyszło haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam ten TAG i u mnie wyszła podobna kwota, chyba nawet niższa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pewnie wyszłoby ponad 200 złotych, ale to dlatego, że mam kilka paletek cieni i każdej używam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym podliczyła cały mój kuferek, to aż boję się wyniku. Ale tych kosmetyków używam najczęściej ;)

      Usuń
  7. Twoja twarz jest całkiem sporo warta, ciekawa jestem jaka kwota wyszłaby u mnie :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na produkty-myślałam, że wyjdzie więcej, ale nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na szybko licząc jednak wychodzi mi więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie liczyłam ile jest warta moja, ale może na razie nie będę tego robić :D Paletki Lovely też używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tag :) Wole nie wiedzieć ile wyszłoby u mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)