niedziela, 14 czerwca 2015

Szampon, który wyleczył mnie z łupieżu

Łupież to problem, z którym zmaga się wiele osób. Ostatnio dotyczył także i mnie. Problem tkwi w tym, że nie potrafiłam zidentyfikować jego przyczyny. Ostatecznie stwierdziłam, że to wina masażera do skóry głowy, o którym czytałam, że może łupież spowodować. Szukałam odpowiedniego kosmetyku, który pomoże mi w mojej walce. Choć łupież nie był bardzo widoczny, był raczej delikatnym białym proszkiem. Niemniej jednak niesamowicie przeszkadzała mi jego obecność. W drogerii wpadł mi w oko szampon Farmona Radical z ekstraktem z białej wierzby. Jego cena zachęciła mnie do zakupu więc postanowiłam działać.


Skład:

Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Propylene Glycol, Undecylenamide DEA, Piroctone Olamine, Alcohol Denat., Faex Extract, Polyquaternium-7, Inulin, Zinc PCA, Menthol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Disodium EDTA, Lactic Acid, Parfum (Fragrance)


Szampon znajduje się z miłym wizualnie opakowaniu. Jego pojemność to 330 ml, zapłaciłam za niego niecałe 10 zł. Konsystencja jest typowa dla szamponu, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Zapach ziołowy, z wyczuwalną nutką mentolu. A teraz najważniejsze- działanie. Używałam go przez czas około dwóch tygodni, przy każdym myciu włosów. Masowałam kilka chwil skalp, a pianę pozostawiłam na 1-2 minut na skórze, aby zwiększyć działanie. Po około półtora tygodnia zauważyłam, że po łupieżu nie ma nawet śladu, z czego jestem bardzo zadowolona. Teraz używam go profilaktycznie raz w tygodniu i łupież nie powraca. Szampon znakomicie sobie z nim poradził, jednak był to delikatny łupież, nie wiem jak poradziłby sobie z większym problemem. Warto jeszcze wspomnieć, że szampon nie plącze nadto włosów, jak mają to w zwyczaju szampony ziołowe. Świetnie oczyszcza włosy z olejów. Nie wpłynął na zwiększenie lub zmniejszenie przetłuszczania włosów. Jeśli tak jak ja, macie problem z delikatnym łupieżem, warto sięgnąć po ten szampon. Warto go mieć w swoich zbiorach jako szampon oczyszczający. Lepiej zapobiegać niż leczyć. :) 

Ciekawa jestem, jakie szampony lub sposoby na łupież polecacie, chętnie poczytam :)

12 komentarzy:

  1. Mój M. do próbował,a le u niego tylko łupież się nasilił:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na łupież polecam odstawienie szamponów z SLS ;) U mnie pomogło regularne stosowanie podstawowej wersji Babydream ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kiedyś będę miała ten problem to go wypróbuję :) Ostatnio się trochę uspokoiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastosuję gdy dopadnie mnie łupież :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niestety nie zadziałał, na szczęście H&S sobie radzi z białymi łuskami.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie borykałam się z łupieżem ale dobrze wiedzieć, który szampon działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie - u mnie Radical za specjalnie nie działał. Dobrze, że Tobie pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście nie mam tego problemu, ale będę o nim pamiętać na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na przyszłość dobrze wiedzieć, który szampon działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyda się na mój problem. Muszę koniecznie go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio kupiłam Head&Shoulders, jeśli się nie sprawdzi kupuję Radical :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)