poniedziałek, 2 lutego 2015

Yankee Candle Pink Sands

Cześć :) Mam nadzieję, że Zwyciężczyni rozdania jest zadowolona z nagrody. Mam dziś dla Was recenzję kolejnego wosku Yankee Candle, który skradł moje serce. Nie wierzyłam, że woski tak uzależniają, a jednak sama padłam ich ofiara. Ale zdecydowanie nie mam powodów do narzekania. Jeżeli jesteście ciekawe zapachu- zapraszam do lektury.


Opis producenta

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, słodkie kwiaty oraz wanilia.

To nie jest sen utalentowanego surrealisty, albo twórcze szaleństwo grafika odpowiedzialnego za obróbkę wakacyjnych zdjęć! Plaża usypana z różowych piasków naprawdę istnieje! Żeby tam się dostać wystarczy dobrze rozgrzać wosk Pink Sands. Kiedy kompozycja zacznie unosić się w powietrzu – poczujemy zapach bajkowych, egzotycznych, kolorowych kwiatów wychylających się łapczywie w kierunku słonecznych promieni. Wkrótce też dotrze do nas aromat słodkiej wanilii i orzeźwiających cytrusów rosnących w gajach usadowionych na skraju fantazyjnych, różowych wydm.

Wosk dostępny tutaj

Już sam opis tartaletki sprawił, że zapragnęłam go mieć. Piękny różowy kolor spotęgował to uczucie. Zapach- istna bajka. Jest dość słodki, wyczuwam nutę kwiatowo- owocową, przy jednoczesnej świeżości. Wystarczy niewielka ilość wosku, aby poczuć przepiękny zapach. Podczas rozpuszczania wosku dość szybko uwalnia się woń, która wypełnia cały pokój. Niestety, palony ponownie traci na intensywności. Jakub stwierdził, że przypomina mu odżywkę do włosów- niestety nie jest w stanie określić jaką konkretnie. Nie mogę powiedzieć, że zapach jest mdły, broń Boże. Uważam, że powinien spodobać się każdemu, jest dość uniwersalny. Choć jest zapachem letnim, w zimę pozwala przenieść się w czasie do wakacyjnych dni. Palę go dość często i być może zamówię ponownie :)

Wosk i inne produkty Yankee Candle można zakupić w sklepie Goodies.pl




17 komentarzy:

  1. Ja kupiłam kilka dni temu woski Kringle i uważam, że pachną dłużej i intensywniej. Sprawdź kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych wosków, ale ich zapachy bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i podobał mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam jeszcze zadnego wosku, jednak ostatnio odkrylam niedaleko domu 2 sklepy z nimi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego zapachu, ale może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paliłam go ale już dawno i nie pamiętam ;p mam mnóstwo innych wosków do testowania, ale do tego muszę wrócić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na sam kolor, bałabym się, że będzie mdły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam wosku o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go w zbiorach, pewnie mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)