środa, 2 grudnia 2015

Ulubieńcy listopada

Wreszcie mam chwilę wytchnienia. W ostatnim czasie miałam ogromne urwanie głowy na uczelni, na bloga nie miałam zupełnie czasu. Postaram się nadrobić zaległości. i dzisiaj przybywam do Was z postem o kosmetykach, które szczególnie polubiłam w listopadzie. Zapraszam na kilka słów o wyjątkowej kosmetycznej piątce.


Jako pierwszy przedstawiam Wam cień Maybelline Color Tattoo w odcieniu 40 permanent taupe- pisałam o nim tutaj. Używam go to podkreślania brwi i jestem ogromnie zadowolona z efektu jaki daje. Więcej przeczytacie o nim w poście, który Wam podliknowałam. Kolejnym makijażowym ulubieńcem jest podkład w musie MaxFactor Whipped Creme w odcieniu 45 warm almond. Z początku wydawał mi się za ciemny, jednak podkład idealnie stapia się ze skórą twarzy i nie jest zbyt ciemny, wygląda bardzo ładnie. Pod oczy i jako bazę używam od dłuższego czasu korektora Maybelline Affinitone. Moje cienie pod oczami są minimalne więc nie wiem czy sprawdziłby się u osób o większych wymaganiach, jednak jako baza sprawdzi się na pewno u każdego bez zarzutu. Pozostając w makijażowym klimacie, moim chyba największym ulubieńcem jest trio do konturowania od Wibo.Najbardziej z całej trójki urzekł mnie róż, jednak bronzer i rozświetlacz są również ok. Opakowanie wykonane jest solidne i ogromny plus dla producenta za lusterko. Ulubieńcy włosowi się nie pojawią, ponieważ ostatnie nowości testowałam zbyt krótko, aby wyrobić sobie o nich zalążek opinii. W pielęgnacji ciała ostatnio dość często stosuję peeling Perfecta jagodowa muffinka, który zauroczył mnie zapachem i zdzieraniem. Nie jest ono mocne, lecz mi taki stopień złuszczania odpowiada. Mały minus za tłustą warstwę przez zawartość parafiny, ale i tak go bardzo lubię.



Jestem bardzo ciekawa, jakie kosmetyki przypadły Wam do gustu w listopadzie- koniecznie napiszcie mi o tym oraz czy miałyście kosmetyki wymienione przeze mnie :)

23 komentarze:

  1. też mam to trio z wibo i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromnie ciekawa tego zapachu peelingu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Twoich ulubieńców ale paletka Wibo to moje małe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaję się na tą paletkę z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z nich. Skuszę się kiedyś na trio ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trio do konturowania z Wibo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling Perfecta chętnie bym wypróbowała, choć nie lubię tej tłustej powłoczki to zapach musi być genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trio jest kuszące, a poza tym nic z tych ulubieńców nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam jedynie Maybelline Color Tattoo Taupe i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę paletkę do konturowania, ale jeszcze jej nie używałam. Zapach muffinki znam, miałam masło do ciała. Uwielbiam go i mogłabym go stosować zamiast perfum.

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę w końcu wyczaić tę paletkę do konturowania z Wibo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze jagodowa muffinka brzmi zachęcająco! Ale ja bym wolała balsam/masło o tym zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim Rossmannie nie ma trio Wibo, ale jak je gdzieś znajdę to biorę bez zastanowienia ;0

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam to trio z UK w jakiejś taniej wersji więc się nie decydowałam na Wibo, ale wyglądają identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam już drugie opakowanie tego korektora, bardzo lubię jego krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jagodowa muffinka brzmi nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam kupić tę paletę z Wibo ale byłam w 4 Rossmannach i nie było. Jagodowy peeling kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. to trio mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię peelingi z tej firmy, ten też już miałam i był moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nigdzie nie mogę trafić na tą paletkę z wibo ;|

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten peeling wygląda kusząco :D choć przez tą muffinke na opakowaniu to chciałoby się go zjeść :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jagodowa muffinka musi pachnieć obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)